Пошуковий запит: <.>II=stmm/2006/2<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11 |
>1.
|
Степанченко, В. Громадянське суспільство як дискурс та соціальний нормативрий порядок у соціології Джефрі Александера [Текст] / В. Степанченко> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково- теоретичний часопис. - К., 2006. - N 2. - С. 5-23
Рубрики: Кл.слова (ненормовані): Американський соціолог
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Бурлачук, В. Влада і тіло: історія кохання [Текст] / В. Бурлачук> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково- теоретичний часопис. - К., 2006. - N 2. - С. 24-37
Рубрики:
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Резік, В. Приватизація в Україні як соціально-економічний процес: об"єктивні показники та суб"єктивні оцінки [Текст] / В. Резік> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково- теоретичний часопис. - К., 2006. - N 2. - С. 66-89
Рубрики:
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Паращевін, М. Теорія секуляризації в європейському науковому дискурсі [Текст] / М. Паращевін> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково- теоретичний часопис. - К., 2006. - N 2. - С. 90-102
Рубрики: Кл.слова (ненормовані): Релігія
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Лавріненко, Н. Про нові методологічні підходи до дослідження інституту гендеру [Текст] / Н. Лавріненко> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково- теоретичний часопис. - К., 2006. - N 2. - С. 103-115
Рубрики:
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Чигрин, В. Сільська молодь: методологічні аспекти дослідження [Текст] / В. Чигрин> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково- теоретичний часопис. - К., 2006. - N 2. - С. 116-132
Рубрики:
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Свєженцева, Ю. Що таке партнерство і як його вимірювати: концептуальні та операціональні аспекти соціального феномена [Текст] / Ю. Свєженцева> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково- теоретичний часопис. - К., 2006. - N 2. - С. 133-148
Рубрики:
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Буко, С. Корпоративна соціальна відповідальність як принцип ціннісно зорієнтованого менеджменту [Текст] / С. Буко> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково- теоретичний часопис. - К., 2006. - N 2. - С. 149-158
Рубрики:
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Бевзенко, Л. Еврестичний потенціал поняття біфуркації [Текст] / Л. Бевзенко> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково- теоретичний часопис. - К., 2006. - N 2. - С. 159-176
Рубрики: Кл.слова (ненормовані): Соціологія революцій
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Злобіна, О. Громадянський простір України: ступінь ідентифікації та чинники консолідації [Текст] / О. Злобіна, О. Резнік> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково- теоретичний часопис. - К., 2006. - N 2. - С. 177-194
Рубрики:
Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Резнік, О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Тростановський, Ж. Культура та інтеграція [Текст] / Ж. Тростановський> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково- теоретичний часопис. - К., 2006. - N 2. - С. 201-204
Рубрики:
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
|